Retningslinjer for frakt
Bestilling og utsendelse av varer
Vi bruker 1-2 arbeidsdager før varene blir sendt i posten. Vi sender ikke i høytider. Du kan forvente at varene kommer til deg 2-7 arbeidsdager etter at du bestilte
Har du gitt oss for få opplysninger, eller feil opplysninger, til at vi kan sende ut varen, vil vi forsøke å ta kontakt med deg. Utsendelsen vil bli forsinket eller stanset.
Vi leverer på døren de fleste steder i landet. Ta kontakt på mobil +47 977 92 785 eller info@blissflowerbox.no hvis det haster, da kan vi knipe inn på leveringstiden ved å benytte budbil hvis blomstene skal leveres i bystrøk eller der det ellers er mulig.
14 dagers angrefrist
Ifølge norsk lov har du fjorten dagers angrefrist når du handler produkter via internett. Ønsker du å sende varen i retur til oss, ta kontakt på denne e-post-adressen: hello@blissflowerbox.no
Bruk helst vår originale innpakning når du returnerer varen, eller sørg for at varen er like godt beskyttet som da vi sendte den til deg. Pass på at ditt navn er synlig enten utenpå eller inni emballasjen.
Det er du som må betale porto når du returnerer. Bruk helst Postens sporingsløsning av forsendelser, slik at det finnes bevis for at varen er på vei til oss.
Når vi har mottatt varen, vil vi straks returnere pengene som du betalte, det kan likevel gå noen dager før du har mottatt pengene, på grunn av treghet i betalingssystemene.
KANSELLERING AV ORDRE
Har du bestilt og betalt for en vare, kan du kansellere ordren når som helst ved å sende oss beskjed på hello@blissflowerbox.no, så lenge det er før vi har sendt varen av gårde til deg. Har vi sendt varen, må du i tilfelle benytte deg av angrefristen som er nevnt i forrige punkt.
Hva koster levering?
VAREN PÅ DØRA: 290 kroner. Du får beskjed på SMS når pakken er på vei.
Leveres på døren mellom Kl 08-17 eller Kl 17-21, basert på postnummer. Er det snakk om en ekstra stor forsendelse, kan leveringsprisen bli en annen. Husk at blomstene ikke bør utsettes for kulde eller direkte sollys, så du bør ikke avtale at blomstene settes utenfor døren når det er upassende vær og du ikke er hjemme.
Enkelte steder i landet kan ikke denne leverings måten benyttes. Du vil få beskjed og vi finner en løsning.
VAREN HENTES PÅ POSTKONTOR - POSTNORD: 49 kroner
VAREN HENTES I BUTIKKEN ETTER AVTALE: Gratis ( Adresse: Nedre Torggate 4 3015 Drammen)
VAREN HENTES PÅ POSTKONTOR - POSTEN: 149 kroner
Fri frakt på kjøp over 1000,-*
*Gjelder "PostNord"
REKLAMASJON
Har du mottatt feil vare eller det er skade på varen eller det mangler noe, ta gjerne bilde og send til oss på e-post så fort som mulig: hello@blissflowerbox.no
Retur: Nedre Torggate 4 3015 Drammen
Er vi i nærheten, kan vi kanskje stikke innom for en raskest mulig løsning på problemet. Ta uansett kontakt slik at vi kan finne en god løsning.