Retningslinjer for angrerett

14 dagers angrefrist

Ifølge norsk lov har du fjorten dagers angrefrist når du handler produkter via internett. Ønsker du å sende varen i retur til oss, ta kontakt på denne e-post-adressen: hello@blissflowerbox.no

Bruk helst vår originale innpakning når du returnerer varen, eller sørg for at varen er like godt beskyttet som da vi sendte den til deg. Pass på at ditt navn er synlig enten utenpå eller inni emballasjen.

Det er du som må betale porto når du returnerer. Bruk helst Postens sporingsløsning av forsendelser, slik at det finnes bevis for at varen er på vei til oss.

Når vi har mottatt varen, vil vi straks returnere pengene som du betalte, det kan likevel gå noen dager før du har mottatt pengene, på grunn av treghet i betalingssystemene.

 

KANSELLERING AV ORDRE

Har du bestilt og betalt for en vare, kan du kansellere ordren når som helst ved å sende oss beskjed på hello@blissflowerbox.no, så lenge det er før vi har sendt varen av gårde til deg. Har vi sendt varen, må du i tilfelle benytte deg av angrefristen som er nevnt i forrige punkt.

 

REKLAMASJON

Har du mottatt feil vare eller det er skade på varen eller det mangler noe, ta gjerne bilde og send til oss på e-post så fort som mulig: hello@blissflowerbox.no

Retur: Bliss Flowerbox, Nedre Torggate 4, 3015 Drammen 

Er vi i nærheten, kan vi kanskje stikke innom for en raskest mulig løsning på problemet. Ta uansett kontakt slik at vi kan finne en god løsning.