Kjøpsvilkår

1. Partene

Selger er BLISS NORDIC AS, Nedre Torggate 4, 3015 DRAMMEN, +47 97792785, hello@blissflowerbox.no, org: 929180925 MVA betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

2. GJENNOMFØRING AV HANDEL

Gjennomføring av handel her på blissflowershop.no gjøres veldig enkelt. Du trykker "legg i handlevogn" på det produktet du ønsker å kjøpe. Da vil varen lagres i din handlevogn, slik at du enkelt kan fortsette å handle eller gå direkte til kasse for betaling. Der velger du enkelt frakt og betalingsmetode og deretter legger du inn din kontakt- og leveringsadresse.

Når du har gjennomført en handel hos oss, godkjenner du og samtykker våre vilkår. Ved handel av en vare godkjenner du og samtykker produktets informasjon og merknader.

3. PRISER

Alle våre priser er inkl. mva. og eks. frakt. Våre priser kan variere og det tas derfor forbehold om prisendringer i forhold til markedet og andre faktorer. Det tas også forbehold om skrive-/trykkfeil på vår nettside.

4. KANSELLERING AV ORDRE

Har du bestilt og betalt for en vare, kan du kansellere ordren når som helst ved å sende oss beskjed på hello@blissflowerbox.no, så lenge det er før vi har sendt varen av gårde til deg. Har vi sendt varen, må du i tilfelle benytte deg av angrefristen.

5. BETALING

Betalingsmetodene vi har er: VISA, MasterCard, Vipps, PayPal, Apple Pay og Klarna. Dersom du som kunde betaler med kort vil kjøpesummen bli belastet samme døgn. Ved betaling via Vipps, vil beløpet kun bli reservert frem til bestillingen er behandlet og sendt fra vårt lager.

PayPal
Når du velger betalingsmåten PayPal i kassen, skjer betalingen via Paypal direkte. Når den innkommende betalingen er mottatt hos Bliss Nordic AS, vil leveransen bli sendt til deg.

6. LEVERING OG HENTING

Leveringsmetode av produktet velger kunden selv i kassa.

Velger du hente selv som leveringsalternativ, kan pakken hentes hos oss, butikk adresse: Nedre Torggate 4, 3015 Drammen. Avtale tid gjøres ved å ringe oss eller sende oss sms på +47 977 92 785. Du kan også sende oss e-post på hello@blissflowerbox.no 

 

Levering med Posten & PostNord

Vi bruker 1-2 arbeidsdager før varene blir sendt med posten/postnord. Du kan forvente at varene kommer til deg 3-7 arbeidsdager etter at du bestilte.
Merk at tiden for levering kan variere avhengig av hvor i landet du bor og hvilket leveringsalternativ du velger, samt når i sesongen bestillingen gjøres.

Har du gitt oss for få opplysninger, eller feil opplysninger, til at vi kan sende ut varen, vil vi forsøke å ta kontakt med deg. Utsendelsen vil uansett bli forsinket eller stanset.

Blissflowerbox.no står som ansvarlig for varen inntil den er levert til kunden.

Kunden står selv ansvarlig for å hente varen og dersom varen ikke blir hentet innen 14 dager vil det påløpe returgebyr tilsvarende frakten til kunden.

Det er også kundens ansvar å etterlyse varen dersom den ikke er mottatt innen forventet leveringstid. Kunden står ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse – og står ansvarlig for å betale frakt (begge veier) dersom varen kommer i retur til oss grunnet feil eller ufullstendig adresse.

7. ANGRERETT

Er du forbruker, har du en lovfestet rett til å returnere hele eller deler av kjøpet innen 14 dager fra du mottok varen(e)
Ønsker du å sende varen(e) i retur til oss, ta kontakt på denne e-post-adressen: hello@blissflowerbox.no

Bruk helst vår originale innpakning når du returnerer varen, eller sørg for at varen er like godt beskyttet som da vi sendte den til deg. Pass på at ditt navn er synlig enten utenpå eller inni emballasjen.

Det er du som må betale porto når du returnerer. Bruk helst Postens sporingsløsning av forsendelser, slik at det finnes bevis for at varen er på vei til oss.

Ved retur belastes fraktkostnader, som trekkes fra beløpet som betales tilbake til deg. Du vil motta tilbakebetaling senest 14 dager etter at vi mottar din melding om retur.

Retur av produkt gjøres ved å sende varen til:

Bliss Nordic AS
Nedre Torggate 4
3015 DRAMMEN

8. REKLAMASJONSRETT 

Som kunde hos Bliss Nordic AS / Butikknavn: Bliss Flower Shop har du selvfølgelig reklamasjonsrett etter kjøpsloven. 

Skulle du oppdage en feil eller mangel ved et av våre produkter, er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Ta gjerne bilde og send til oss på e-post så fort som mulig: hello@blissflowerbox.no
Da vil vi betale returkostnaden og sende riktig vare - gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.
 

Retur: Bliss Nordic AS, Nedre Torggate 4, 3015 Drammen 

Er vi i nærheten, kan vi kanskje stikke innom for en raskest mulig løsning på problemet. Ta uansett kontakt slik at vi kan finne en god løsning.

9. Konfliktløsning

Vi ønsker å forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.


10. ENDRING AV VILKÅR

Vi har forbeholdt retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.